vineri, 9 iulie 2010

Revenire ...



Parca miroase a vara…
Doamne ...inima ..imi era de piatra si sufletul nu stia ce sa scrie…
Nu am mai luat un pix in mana pt a-Ti dedica randuri de atata timp...Oare sa-mi fi pierdut sensibilitatea de a-Ti vedea minunile? .... Oare sa-mi fi pierdut melancolia?
Am tacut atata timp si nu stiu de ce…

Vreau sa-Ti scriu din nou…Vreau sa ne intalnim Doamne... din nou pe acea banca de pe acea strada pustie... la umbra acelui brad.
Azi m-am intors acolo…si mirosea a vara, a prospetime si Tu erai acolo… si eu eram !!
Si am scris din nou ...

Oare a trebuit sa tac atata timp pentru a invata cand sa vorbesc? ..Da…cu siguranta da !

Tu nu iei…doar cand vrei sa dai mai mult !




Vorbesc din nou…iti scriu din nou…
...Da !



scris de : Alexandra David [ ♥ ]

Niciun comentariu: