luni, 5 iulie 2010

Doar langa Tine ...



Doar langa Tine-mi aflu pacea, cand totu-n jurul meu e plans.
Doar Tu imi mangai zbuciumarea, cand sufletul mi-e-n chinuri strans
Doar langa Tine-mi aflu-alinul, cand plange inima amar
Si-n ochii-ntunecati de lacrimi, Tu-mi readuci seninul iar
*
Doar langa Tine-mi aflu-odihna, cand marea urla-n jurul meu
Cand lupt cu vartejiri cumplite si ceasul ispitirii-i greu
Doar Tu-mi imprastii norii negri si-nlaturi traznetul cumplit
Tu-mi rupi zavoarele de-arama, spre locul larg si linistit.
*
Doar Tu, cand fata Ta-mi rasare, si glasul Tau imi spune bland
Poti stinge marea-mi framantare o pace-adanca aducand.
Doar Tu poti linisti furtuna si valurile ce ne zbat
Cand noaptea prea de mult ne-apasa si sufletul ni-e prea-ncercat.


Doar langa Tine, Nicolae Moldoveanu

Niciun comentariu: