luni, 19 iulie 2010

Elim Harmony -Ologul [ ♥ ]

..Stau in patul vechi de nuiele
Praful ma cuprinde ca un fum
Sunt uscat si nu mai am nici o putere,
Caci picioarele slabite-mi sunt.
Si astept din zori,ca norodul
Din mila sa-mi dea, ca sa traiesc
N-am nici o speranta, nimeni nu ma vede
Dar Cineva la mine s-a oprit.

.....Ridica-ti patul si umbla,
Mi-a soptit cu vocea-i blanda
Printre lacrime il vad
Mana Sa o prind si cred
Pe picioare-ncep sa merg.
Cine oare e Strainul
Ce mi-a sters pe veci tot chinul?
E Isus din Nazaret, Fiul Tatalui Ceresc
Oare cum sa-i multumesc?....

...Inspre casa m-a trimes Mesia
Merg sa spun la toti ce mi-a facut
El in neagra bezna, mi-a adus lumina
Sunt fericit, ca il cunosc, de-acum
Sunt si astazi multi ce zac in paturi
In pacat,in boala si-n nevoi
N-au nici o speranta, nimeni nu-i vede
Dar Cineva la ei se va opri..


Niciun comentariu: