joi, 27 mai 2010

Iubesc ploaia pentru ca :



sunetul ei este atat de linistitor ...

muzica pe care o canta ..e deosebita ..

lumina care o aduce cateodata cu ea ...e impresionanta...mirifica..

mireasma ei este unica ..cu esenta fina ..

picurii ei...sunt atat de frumosi..cand apar pe geam ..

este unul dintre putinele lucruri care ma fac sa incetinesc ritmul doar pentru a o putea savura ..

ma pot plimba plangand prin ea..fara ca cineva sa observe

imi da sentimentul de echilibru, de liniste.. pace..chiar daca de multe ori sparge linistea celor din jurul meu ...

imi ofera o ciudata bucurie :) ...ma face sa zambesc...

iubesc sa fac un dus fierbinte, sa ma invelesc bine, sa beau o cana de cafea fierbinte si sa citesc o carte buna .. dupa ce ploaia m-a imbratisat pe drum ..

ma umple de sperante si de vise ...

dupa prezenta ei ..totul prinde viata

spala praful si mizeria scotand de multe ori la iveala cele mai frumoase flori ....


e curata ..ca lacrima ...asa cum inima plange prin lacrimi ... si natura plange prin ploi si furtuni :x

e racoritoare ...cand caldura parca e sufocanta...

de multe ori am sansa sa privesc un curcubeu ...

...si ar mai fi motive..si totusi ...





...cum sa nu iubesc ploaia cand e plina de viata ?
Fotografii: David V.M. :)


[..o ploaie ..like pluto :* ... pt. grefuit :* ]

6 comentarii:

Anonim spunea...

suuuuper tare...:* ms ms >:d< :****

Nati :) spunea...

pt tine..grefuitule :x

Anonim spunea...

...ms ms portocala mea :)...:* ( grephuitu tau :P )

Nati :) spunea...

:"> :"> :">

David V.M. spunea...

Ploaia mea.. :)

alexandra.david spunea...

si eu iubesc ploaia...
enorm de mult..
este inspiratia mea de multe ori