joi, 29 aprilie 2010

Doamne ...


Peste pacatele mele, sangele Tau a scris-IERTARE
Peste patimile mele a scris-NIMICIRE
Peste zbatarea mea, a scris-LINISTE
Peste infrangerea mea, a scris-BIRUINTA
Peste adancul meu, a scris-PACE
Peste ochii mei, a scris-BUCURIE
Peste plansul meu, a scris-MANGAIERE
Peste durerea mea, a scris-ALINARE
Peste intristarea mea, a scris-FERICIRE
Peste slabiciunea mea, a scris-PUTERE
Peste moarte ai scris .... VESNICIE.
M-ai zdrobit cu ADEVARUL TAU si mi-ai pus pe buze CUVANTUL TAU.
M-ai incununat cu dragoste si peste mine ai scris HAR.

Ce-mi mai lipseste?
...Doamne, pentru a-ti multumi indeajuns, pana si vesnicia mi se pare prea scurta.

2 comentarii:

David spunea...

Atatea lucruri frumoase scrii tu aici, Natalia. Si uneori asa complexe incat nu e nimic de adaugat :)

Un Dumnezeu asa mare si noi asa mici..

Nati :) spunea...

chiar asa David :(