sâmbătă, 24 aprilie 2010

Astazi ...



Astazi… am vazut ca cerul zambeste celui ce-l admira!
Astazi… am simtit razele soarelui care mi-au incalzit inima inghetata!...iar apusul soarelui m-a indemnat sa mai sper!
Astazi… adierea vantului mi-a amintit cat de trecatoare sunt!
Astazi… urmele din nisipul plajei m-au indrumat sa ma incred pe deplin in Tine!
Astazi… valul marii mi-a soptit sa cred mai mult in puterea Ta!
Astazi… pasarile mi -au ciripit ca trebuie sa ma aseaman lor…sa ma bucur de LIBERTATE!
Astazi… zambetul acelei batranici mi-a vorbit sa merg inainte, sa nu ma dau batuta niciodata!
Astazi… am putut intelege mai bine cuvantul “puritate” prin acea nou-nascuta!
Astazi… acei tineri lipsiti de valori sfinte care se “bucurau” impreuna, mi-au transmis tristetea inimii lor!
Astazi… societatea mi-a strigat inmoralitatea ei!
Astazi… am observat intaia oara ce intuneric e afara chiar si atunci cand soarele straluceste!
Astazi… lumea are nevoie de mine…de lumina mea…de ceea ce e in mine…de Tine!
Astazi… inima mea-i plina de dorinte sfinte; ea striga dupa Tine!
Astazi… simt dorul de Cer!...simt dorul de Tine!
Astazi... te-aleg pe Tine!!!



2 comentarii:

Danna Medesan spunea...

Multumesc! Sper sa incurajeze inimi! >:D<

Nati :) spunea...

Amiin!! :*