vineri, 24 septembrie 2010

Gand de toamna ...

Ploaia deja a incetat ...dar stazile orasului sunt inca ude ..si goale....lumea a plecat sa se ascunda de ploaie..eu parca as fi stat sa vorbesc cu ea , sa-i spun visele mele...dar ...am fugit si eu ....

In jur a ramas doar linistea si doar sunetul masinilor se mai aude...pe strazile ude mai vezi din cand in cand cate o pereche de indragostiti tinandu-se de mana ...fugind si ei de ploaie ...nedandu-si seama de clipa minunata ce o traiesc...

....am alergat dupa ei cu privirea...dar m-am pierdut urmarind stropii de ploaie. ...stii??....pe fereastra sufletului stropii de ploaie incearca sa contureze forme...dar la sfarsit raman doar ceea ce sunt...stropi de ploaie.:)

...am deschis fereastra ca sa nu mai fie nici o bariera intre mine si stropii de ploaie ...si mirosul a toamna...parca ma imbratisa ...da...am zambit cand un strop de ploaie mi-a cazut pe nas ...a fost ca o sarutare dulce primita de la Cel care a trimis ploaia .. am simtit in aer ...miros a toamna...si visele continua sa zboare...visez de fiecare data cand respir...si respir de fiecare data cand iubesc...dincolo de tacerea de afara...se gasesc mii de vise ...ale miilor de oameni ..amestecate cu picurii de ploaie , frunzele cazute si mirosul a toamna.... si e din nou toamna .

...toamna..anotimpul viselor...si...a...iubirii..


scris de : Alexandra David. [ ♥ ]

Un comentariu:

alexandra.david spunea...

esti asa speciala tu ade