vineri, 11 iunie 2010

Te caut ... !



...Sunt cateva zile de cand pe cerul intunecat nu mai vad stele! ...Sunt cateva zile de cand sperantele s-au stins ca zorii diminetii Doamne , iar eu am ramas in intuneric , de cand m-am ascuns sub un covor de frunze ude si putrezite si nu mai pot sa ma ridic!

...Am uitat cuvintele Tale:"
Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare"...lasandu-ma scaldata in valea plangerii.Cu tristete privesc spre foile de hartie unde nu gasesc decat farame de suflet si versurile mele isi pierd culoarea...

De mult timp nu ti-am mai dedicat versuri, si mi-e rusine fiindca, chiar daca eu te-am parasit ...Tu , Doamne nu ai facut-o...oriunde merg simt atingerea Ta, pot sa iti simt dragostea in fiecare bataie a inimii !
...Inca simt!

Vreau doar sa iti multumesc pt dragostea Ta, imi oferi atata iubire chiar si atunci cand ma inchid in mine!...Acum cu ochii plansi , buze tremurande si trup murdar ...Te caut!


.....TE CAUT!


Valuri , furtuni si vanturi de s-or aduna
Voi ramane mereu la dreapta Ta
Cu ochii-n sus le voi infrunta
Caci Tu mi-ai daruit dragostea!


scris de : Alexandra David [
]

2 comentarii:

David V.M. spunea...

Sunt cateva zile de cand nici nu mai scrii nimic pe aici :(

Cat de mult o sa dureze asta, Natalia?

Nati :) spunea...

nu mai dureaza mult :)