miercuri, 13 august 2008

multumesc ...

Sunt atatea momente in care intind o mana...sa vad daca ma prinde cineva..multumesc pt.faptul ca intotdeauna m-ai vegheat din umbra si...nu mi-ai intins doar o mana,ci m-ai luat in brate fara sa ma intrebi cum si de ce plang....


Cand inima mea plange,cuvintele tale ii sterg pur si simplu lacrimile...imi desenezi o inima vesela in culori sincere...si pui dragoste acolo unde nu era nimic...!


Cred in prieteni... cred in prietenii...in vindecarea adusa de lacrimi...rasete si in povesti impartasite si in legaturile formate din incredere si adevar... cred in puterea mainii ce o strange pe alta,in clipe de durere si in miracolul zambetelor si imbratisarilor spontane...


CRED... intr-o prietenie ca a noastra...


Prietenii inseamna lacrimi ce curg pentru durere...zambete ce te intampina in urma reusitei tale...emotii pentru incercarea prin care treci...genunchi plecati pentru rugaciune atunci cand oamenii nu mai au raspuns la intrebarile tale !!


Fiecare persoana pe care o cunosti cere ceva de la prietenii sai... desi de obicei cererea nu este exprimata in cuvinte.Iata care este cererea:

"Motiveaza-ma... scoate ce e mai bun din mine..crede in mine...incurajeaza-ma cand sunt ispitit sa ma dau batut...spune-mi adevarul si aminteste-mi valorile mele cele mai profunde !"

"Ajuta-ma sa-mi ating potentialul maxim. Spune-mi inca o data ce m-a chemat Dumnezeu sa fiu si ce pot deveni!'"


Zambesc, inseamna ca ma bucur sa te vad ! :)

Daca te caut, inseamna ca mi-e dor de tine ...
Daca te ajut, inseamna ca imi pasa ...
Daca intreb, inseamna ca ma intereseaza ...
Daca ofer, inseamna ca meriti ...
Daca cer, inseamna ca am nevoie ...
Daca spun, inseamna ca vreau sa stii !


Niciun comentariu: